Priser

Du skal være opmærksom på – at alle køreskoler har de samme udgifter – og det er dyrt at holde en køreskole.

Man kan spare på bil – Suzuki i stedet for Mercedes.

På teorilokale – beskedent lokale kontra et dyrt strøg lokale.

Jeg har valgt de ovennævnte – for at kunne give eleven en førsteklasses undervisning, til en beskeden pris.

Og jeg kan love, - at i længden er det billigst hos Michaels Køreskole.

Teoriundervisning (obs. små hold)

kr. 2740,-

Teoribog + online prøver

kr.   350,-

Manøvrebane

kr. 2590,-

Kørelektion (45 min.)

kr.  470,-

Køreteknisk kursus (Glatbane)

kr. 1750,-

Administrationsgebyr

kr.  450,-

Prøvegebyr (til Politiet)

kr. 1000,-

Førstehjælpskursus

kr.  800,-

Obs! Se tilbud. Tryk her!

Det kan være svært at gennemskue priserne på køreskolerne, men vælger du lovpakken, obligatoriske timer (lille pakke), skal du udover den, -  betale førstehjælp 800,- kr., lægeattest til din læge, + 1000,-kr i prøvegebyr.

Har du brug for ekstra kørelektioner, udover de 16, som er i lovpakken…koster de 470,-kr.

Kort fortalt hvordan undervisningen forløber:

Teori er x 1 ugentligt, 3 timer hver gang. Der er mødepligt (lovkrav).

Teori og praktik følges ad, således først teori, så manøvrebane (”kravlegård” – hvor du lærer at sætte i gang, bakke og dreje, under betrygge forhold.) Så mere teori efterfulgt af praktik, - så du hele tiden først lærer teorien og derefter ud og prøve det i bilen.

Teori varer 8 gange, derefter er der teoriprøve. Øvelseskørsel fortsætter indtil du er dygtig nok, til at kunne køre alene i den københavnske trafik.

Kort før den praktiske prøve, skal du på køreteknisk anlæg (glatbane), hvor du under betrygge forhold, lærer undvigemanøvre og kørsel på både tørre og glatte veje.

Hvis du skulle have yderligere spørgsmål, er du meget velkommen til at ring.