Om køreskolen

Michael's køreskole er en meget personlig køreskole, hvor jeg underviser eleven, i hele forløbet, - dvs. teori, manøvrebane og kørelektioner. Kun i førstehjælp og køreteknik oplever eleven en anden meget dygtig underviser.

Jeg er 64 år! gammel (tiden går, men stadig fit for fight) og har været kørelærer i 36 år, så jeg har en meget stor erfaring. Det er en stor ære for mig, at eleven oplever et virkeligt godt forløb. Der bliver taget godt hånd om hver enkelt elev, da holdene er små (6-9 elever på hvert hold).

Teoriundervisningen

Første klasses undervisning med kørelærer tilstede 100% i undervisningen - altså IKKE IT-baseret undervisning, hvor eleven sidder ved en PC-skærm og passer sig selv for at lære teoriprøven udenad, uden at forstå indholdet!

Hos mig lærer eleven at forstå teorien, hvilket medfører dygtigere bilister.

Køreundervisningen

Foregår i en Suzuki Vitare Hybrid, en mellem stor bil, med godt udsyn.